Bauskas novada sociālās un pilsoniskās jomas pedagogi devās pieredzes apmaiņā uz Talsu 2.vidusskolu: vēroja stundas, piedalījās muzejnodarbībā, diskutēja ar skolas vadību par izglītības aktualitātēm. Noslēgumā devās izzinošā pastaigā pa pilsētas deviņiem pakalniem. Paldies Talsu kolēģiem par sirsnīgo uzņemšanu. Iecavas vidusskolu pārstāvēja skolotājas- I.Cera, V.Karnīte, S.Kozlova, I .Grīnberga. Iespēju doties pieredzes apmaiņā organizēja jomas koordinatore A.… Turpiniet lasīt Pieredzes apmaiņā uz Talsu 2.vidusskolu
Sākumskolas skolotāji 23.oktobrī devās pieredzes apmaiņā uz Ikšķiles Brīvo skolu. Šoreiz vairāk tika akcentēta vide, kur notiek mācību nodarbības. Sakām paldies vadībai un skolotājiem par dalīšanos pieredzē un jauko uzņemšanu, paldies pavāriem par gardajām veģetārajām pusdienām. Sk. A. Grase https://www.brivaskola.lv/ https://www.facebook.com/ikskilesbrivaskola/?locale=lv_LV
23.oktobrī skolotājas Liene, Iveta un Agate devās uz Ventspili, lai piedalītos pedagogu praktiskajās apmācībās “Digitāli, tas ir vienkārši”. Ventspils Digitālais centrs pildījām LearningApp rīkā izstrādātos uzdevumus, izmēģinājām tiešsaistes rīku Genial.ly un Canvā veidojām personīgās uzlīmju vizītkartes. Dienas otrajā pusē Zinātnes centrs “Vizium” praktiski apguvām mākslīgā intelekta rīkus, veidojām drukas dizainu krūzēm un noskatījāmies ķīmijas zinātnes… Turpiniet lasīt Pedagogi mācās
13. un 14.oktobrī Siguldā notika matemātikas skolotāju konference. Konferencē piedalījās Pārsla Ratkus, Liene Logvina Siliņa un Dina Mediņa. Konferencē varēja klausīties un līdzdarboties ar dažādām tēmām. “Kā pamatskolā pakāpeniski attīstām prasmi apkopot un analizēt datus?” Laine Blūma, LU Starpnozaru izglītības inovāciju centra eksperte un projektu vadītāja. “Matemātiskas stunda skolēnu zināšanām un personības attīstībai, Baiba Martinsone,… Turpiniet lasīt Matemātikas skolotāju konference
Latvijas un pasaules vēstures stundās 7.a,b ,c klases apguva tēmu Aizvēsture. Skolēni pētīja dažādus aizvēstures posmus, apskatīja dažādas rekonstrukcijas. Šoreiz paši bija pētnieki un rekonstrukciju veidotāji. Sk. S. Kozlova
Šodien 1. a klase dabaszinībās devās pastaigā uz Iecavas parku, lai izpētītu, kādi augi, dzīvnieki un cilvēku veidoti objekti ir novērojami parkā. Pēc aktīva darba svaigā gaisā, neizpalika arī neliels pikniks un padraiskošanās Sk. A. Āboliņa
Dzeja elpo arī 1. a klasē Dzejas dienu mēnesī. Bērni iepazina dzejnieka O. Vācieša daiļradi, klausījās un izteiksmīgi skaitīja dzejnieka dzejoļus un veidoja radošo darbu. Sk. A. Āboliņa
Šodien skolā notika evakuācijas mācības. Evakuācijas mācības skolā ir svarīgas, lai sagatavotos ārkārtas situācijām, lai skola varētu sagatavoties efektīvai evakuācijai ārkārtas situācijās un uzlabot skolēnu un personāla drošību.
No 16. līdz 22. jūlijam Berlīnē Gētes institūtā kopā ar 20 vācu valodas skolotājām no visas pasaules piedalījos kursos “Berlīne – nākotnes pilsēta”. Kursu laikā no jauna atklājām Vācijas galvaspilsētu, uzzinājām par tās attīstības plāniem, apguvām jaunas mācību metodes un materiālus, nodibinājām jaunus kontaktus turpmākajai sadarbībai. Sk. A. Pāruma
Zemgales reģionu skolu pedagogi pagājušajā nedēļā devās pieredzes apmaiņas vizītē uz Tronheimu Norvēģijā, lai gūtu zināšanas, kā un kādas uzņēmējdarbības mācīšanas metodes tiek pielietotas Norvēģijas skolās, un aprobētu tās vietējās Zemgales izglītības iestādēs. Reģiona skolotāji kā otru galveno ieguvumu atzinuši gūtos kontaktus, kas noderēs, lai arī turpmāk plānotu gan reģionālus, gan arī starptautiskus projektus. Uzsāktas… Turpiniet lasīt Pieredzes apmaiņa Norvēģijā
Skolas bērni no skolas soliem izbiruši…vietā sēžas skolotāji! Ildze Čakāne, sākumskolas matemātikas skolotāja, LU SIIC pētniece, direktora vietniece izglītības jomā pamatskolā “DOMDARIS” dalījās ar pieredzi, kā privātajā pamatskolā “ Domdaris” sākumskolas skolotājas 1.-3.klašu posmā plāno vērtēšanu mācību gada garumā, kā vērtē un, kas slēpjas aiz burtiem A un P.
2.a klase šodien dizaina un tehnoloģiju stundā, pēc vienkāršas receptes gatavoja veselīgas uzkodas. Efektīvai darba organizēšanai un sadarbības prasmju pilnveidošanai skolēni strādāja grupās, lai darbs ritētu raitāk! Sk. L. Grantiņa