Dizaina un tehnoloģiju stundās jau vairākas nedēļas 1.a klase apguva veidošanas prasmes no plastikas, plastilīna un sāls mīklas. Sāls mīklu gatavojām paši. Īpaši patīkamu struktūru tā iegūst, ja mīklai pievieno karstu ūdeni un mīca ilgāku laiku. Darbiņi bija dažādi, visu pat nevar ne izstāstīt, ne parādīt foto. Liels paldies jāsaka Karlīnas mammai, kura mums parādīja,… Turpiniet lasīt Apgūst veidošanas prasmes
Ikviena lasīšana vispirms ir prieks, lai cik aizturēts; un jau savā būtībā lasīšanas prieks ir alķīmiķa prieks- kaut kas tāds, ko neapdraud nekādi vizuālie tēli, pat ne televīzijā, pat ne ikdienišķo sīkumu gūzmā” (D. Penaks “Kā romāns”). Šodien 3.b klases skolēni latviešu valodas stundā iepazīstināja viens otru ar savām mīļākajām grāmatām, tādējādi veicinot interesi… Turpiniet lasīt Lasīšanas prieks
3. c klasei šodien vizuālā māksla norisinājās Nacionālajā mākslas muzejā. Bērni iepazinās ar latviešu mākslinieku darbiem no senākiem laikiem līdz mūsdienām. Kā arī veica praktisko darbu. Pēc labi padarīta darba bija nopelnīta atpūta kinoteātrī. Kl. audz. A. Āboliņa
Sadarbojoties teātra mākslas, literatūras, dizaina un tehnoloģijas skolotājām, tika izveidots projekts “Objekta teātris – Sprīdītis”. Alises Čivčes-Vaivodes literatūras stundās skolēni iepazinās ar A.Brigaderes pasaku lugas “Sprīdītis” tekstu. Zanes Ceras mācību stundās tika izgatavotas skatuves un dekorācijas. Pie Zandas Zīvārtes šuva tēliem atbilstošas lelles. To visu prezentēja Valdas Karnītes teātra mākslas stundās.
23.un 24.martā skolotājas Gita Zaķe un Zane Cera apmeklēja Ventspils “VIZIUM” zinātnes centru. Apguva izvēlēto mācību programmu: “Dizaina domāšana”.
3.A un 3.B klases skolēni, temata ietvaros – vielu pārvērtības un to cēloņi, veica dažādus eksperimentus. Eksperimentu gaitā tapa gan slaimi, gan vulkāni, un pat krāsaini burbuļi. Kā arī varēja novērot cik patiesībā netīra ir nauda, ko lietojam ikdienā, jo bērni parādīja, kā ar sāls un etiķa palīdzību naudu var attīrīt. Sk. A. Gulbe
“Tradicionālo tehnoloģiju lietojums dizaina produktu izstrādē dizaina un tehnoloģiju stundās skolā”. To RTU Bērnu un jauniešu universitāte organizē sadarbībā ar RTU Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultātes Dizaina tehnoloģiju institūtu. Mājturības un tehnoloģiju skolotāja Z. Cera kursos apgūst praktiskas lietas- kā darboties ar kokmateriālu.
27. un 28.februārī skolotāja Zane Cera un Agate Mediņa apmeklēja 3D modelēšanas kursus Ventspils Zinātnes centrs “Vizium”. Divu dienu garumā tika gūtas iemaņas kā veidot 3D modeļus TinkerCad un SculptGL programmās, kā arī iepazīta zinātnes centra ekspozīcija.
Sociālo zinību un vēstures stundās 6.a,b un c klases skolēni apgūst uzņēmējdarbības pamatus. Skolēni apgūst zināšanas un praktiskās iemaņas(dizains un tehnoloģijas)īstenojot savas biznesa idejas. Lai tiktu no idejas līdz idejas realizācijai skolēniem ir iespēja gūt pieredzi pie veiksmīgiem uzņēmējiem. 6.c klase apmeklēja uzņēmumu Balticovo. 6.b klase “Gardumu Avēnija”. Paldies uzņēmējiem par atsaucību un dalīšanos pieredzes… Turpiniet lasīt Uzņēmēju darbības pamati
5.a klase vēstures un sociālo zinību stundā prezentēja savus projekta darbus”Kultūrvēstures piemineklis novadā”. Skolēni veidoja ekspozīciju un ar savu veikumu iepazīstināja klasesbiedrus un sk. G. Zaķi, D. Greižu un S. Kozlovu. Veiksmīgākie projekta darbi tika izvirzīti Bauskas novada skolēnu radošo darbu konkursam.
Otrdien, 31.01.2023. notika Stenda referātu konference, kurā uzstājās 12.ab klases skolēni. Padziļinātā kursa Svešvaloda II programmas ietvaros 12.ab klase veidoja Stenda referātus par sava Projekta darba pētniecības tēmu. Stenda referātam jāatbilst noteiktiem kritērijiem un tas ir obligātais Piekļuves nosacījuma produkts eksāmenam Svešvaloda II. Pasākuma dienā 12.ab klase izlika 33.kabinētā savu Stenda referātu izstādi. Tika izlozēta… Turpiniet lasīt Stenda referāti
Dabaszinībās apgūstot tematu “Kā rodas skaņa?” uzzinājām, ka skaņu var ne tikai dzirdēt, bet dažreiz arī redzēt. Par to gribējām pārliecināties. Tāpēc piektdien, praktiski darbojoties dizaina un tehnoloģiju kabinetā, radījām stīgu instrumentu ar gumijas un stieples stīgām. Un kas par pārsteigumu – gumijas stīgas gan vibrēja, gan skanēja. Darba rezultāts iepriecināja gan pašus, gan mūzikas… Turpiniet lasīt Kā rodas skaņa?